ציציות עם שיק

הילד מסרב ללבוש ציצית? שוכח אותה בבית כשהוא יוצא לטיול? למאייר רותם חדד הלוי יש פתרון מושלם בשבילכם. ציציות מעוצבות שילדיכם לא ירצו להוריד כל כך מהר

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/08/16 13:20 יט באב התשעו

ציציות עם שיק
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

לבישת ציצית היא אחת המצוות הבסיסיות והחשובות ביהדות, שלעתים נתפסת כעול או כמצווה שלא תמיד נוח לקיימה. אז לפני שבנכם מוריד את הציצית ברגע שהוא חוזר מביה"ס או לפני משחק הכדורגל בשכונה, כדאי שתראו לו את הציציות המאויירות של רותם חדד הלוי.

(צילום: באדיבות המצולם)

רותם, צייר ומאייר, חושב שגם מצוות צריכות לבוא עם שיק. "קודם זה מוסיף הרבה צבע ועניין. ציציות נתפסות כמשהו דתי אך אפשר להפוך אותם גם לעניין תרבותי. גם מי שאינו דתי יכול ליהנות מלבישת ציצית". לדבריו כשהוא יצא עם הציציות המעוצבות לראשונה התגובות היו טובות, "חילקתי ציציות לחברים ואחיינים שלי והם ממש התחברו לזה".

על השאלה למה צריך בכלל ציצית מעוצבת מכייון שהיא מתחת לבגד ולא רואים אותה, אומר רותם כי "אפשר ללבוש את הגופית ציצית מתחת לחולצה מכופתרת פתוחה. גם בחתונות או טיולים ניתן ללכת עם הציצית גלויה". ובכלל הוא טוען, "מי אמר שבגדים תחתונים לא צריכים להיות מעוצבים?".

(צילום: באדיבות המצולם)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן