מרים פרץ: "בראש השנה אני לא מפחדת להעמיד את הקב"ה למשפט"

השבוע התקיים אירוע פתיחת שנה של המועצה הציונית בישראל בהר הרצל בהשתתפות מאות פעילי הארגון. מרים פרץ: "רשימת הדברים הטובים עולה כל שנה על רשימת הבעיות שיש לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/16 10:21 כו באלול התשעו

מרים פרץ: "בראש השנה אני לא מפחדת להעמיד את הקב"ה למשפט"
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השבוע התקיים אירוע פתיחת שנה של המועצה הציונית בישראל בהר הרצל בהשתתפות מאות פעילי הארגון בניהם חניכי שנת שירות צמר"ת חניכי המכינה הקדם צבאית עמיחי שבכרמים ועוד. היום נפתח בביקור במוזיאון האורקולי ובהר הרצל. שיאו של היום היה בשיחה מעוררת השראה עם מרים פרץ אשר הותירה את המשתתפים עם אנרגיות מחודשות לפתיחת שנה.

מרים פרץ: "הנושא של האמונה בוער בי היום, וכשאני אעמוד בראש השנה אני אומר לקב"ה תקשיב, אני לא מפחדת לומר לך שאני גם רוצה להעמיד אותך למשפט. אבל אני תמיד עושה רשימה, כל שנה בראש השנה - מה הדברים הטובים שעשית עמדי ומהם הדברים הרעים שעשית לי השנה. ותתפלאו, רשימת הדברים הטובים עולה כל שנה על רשימת הבעיות שיש לי. אני עומדת על הרגליים, זה נס".

יו"ר המועצה הציונית בישראל, יגאל ביבי בירך את פרץ ואת המשתתפים בשנה מלאת שליחות ועשייה משמעותית.

סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, עלה אף הוא לברך ואמר: " הדור שלנו נמצא בימים אלו בנקודה היסטורית בקיום המדינה ועלינו לשמור על הזהות היהודית שלנו. אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה ומלאת אתגרים".

את היום סיכם מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, יגאל ברנד ואמר: "כולנו חלק מדבר גדול שמתרחש בימים אלו, עלינו להיות גאים במדינה שלנו, בזהות שלנו ובעם שלנו. זוהי הזכות שלנו להיות חלק ממשפחה כזו".