צ'רלי אזריה: "תפסיקו את הביזיון הזה, זה ממש קרקס"

צ'רלי אזריה, אביו של אלאור, יוצא במתקפה חריפה נגד מערכת הביטחון: "מנסים לתפור תיק לבן שלי. כולם הולכים לפי רוח המפקד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/09/16 10:33 כו באלול התשעו

צ'רלי אזריה: "תפסיקו את הביזיון הזה, זה ממש קרקס"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"המשפחה אצלי התפרקה", אומר אביו של החייל היורה, אלאור אזריה. בראיון לחדשות 2 טוען צ'רלי אזריה כי "אלאור הוא ילד. אמנם הוא נראה חזק, אבל הוא שבור מבפנים".

לפני מספר שבועות עבר צ'רלי, אירוע מוחי וכעת הוא מתאושש ממנו. לטענתו יש קשר ישיר בין משפטו של בנו לבין מצבו הרפואי. "חמישה חודשים שאני נלחם מול התקשורת, מול מערכות החוק, זה לחץ אדיר. אני נמצא במאבק של החיים שלי, יום יום. היום אני מרגיש שאני בקרב על המשפחה שלי ועל הבן שלי". לצ'רלי יש טענות חמורות כנגד ההליך המשפטי עובר בנו אלאור. "לא צריך להיות חוקר מנוסה כדי לראות שמנסים לתפור תיק לבן שלי. אני מבין בחוק, אני מבין מה זה עדים. כשאני רואה את האי צדק שקורה בבית הדין... הראש עובד ועובד ועובד". לדבריו, התנהלות המשפט מצריכה הקמת ועדת חקירה, "אני צועק, אני לא יודע למי לפנות. אני דורש ועדת חקירה, שיבדקו את ההתנהלות של המשפט. קחו פרוטוקולים, לא צריך להבין במשפט בשביל לראות את זה".

אזריה האב, לא חוסך ביקורת גם מהדרגים הבכירים במערכת הביטחון. "הוא לא הורשע, אבל רואים, מרגישים, הולכים לפי רוח המפקד כרגע. ברגע שהשר, הרמטכ"ל, קבע משהו, כולם הולכים על פי רוח המפקד. אף אחד לא התקשר אלינו, אף מש"קית ת"ש לא באה לשאול אותו אם הוא צריך משהו. מי שמחזק אותו זה רק המשפחה. זה עוול. אני שלחתי חייל להילחם על המדינה, לא אני שלחתי אותו לחברון".

צ'רלי התייחס בראיון גם למצבו הנפשי של בנו אלאור. "המטפל שלו אמר שאם המשפט הזה יימשך הפגיעה שלו תהיה הרבה יותר חמורה. בגלל זה אני פונה כרגע לראש הממשלה, לרמטכ"ל. תפסיקו את הביזיון הזה, זה ממש קרקס".