לצד רעייתו: נפתח משפטו של תא"ל במיל' אופק בוכריס

לאחר שבתחילת השבוע הסכימו הצדדים ללכת להליך גישור, נפתח הבוקר משפטו של אופק בוכריס המואשם בשורה של עבירות מין. שלב הדיונים יחל בדצמבר. סניגורו של בוכריס: "בתיק הזה אנחנו כופרים בצורה מוחלטת"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/09/16 10:50 כו באלול התשעו

לצד רעייתו: נפתח משפטו של תא"ל במיל' אופק בוכריס
כרמלה מנשה, צילום: כרמלה מנשה

משפטו של תא"ל אופק בוכריס נפתח היום (ה'). מוקדם יותר השבוע, הסכימו הצדדים לגשת להליך גישור, מה שהופך את הדיון הבוקר לטכני בלבד.

בוכריס, הנאשם באונס ובעבירות מין נוספות שביצע בשתיים מפקודותיו, הגיע מלווה ברעייתו ובבני משפחה. הליך הגישור יימשך בחודשים הקרובים. שלב הדיונים בבית המשפט יחל בחודש דצמבר. מטרת הדיון הבוקר היא לשריין מועדים לדיון ללא קשר להליך הגישור ותוצאותיו.

הצדדים הודו במהלך הדיון כי הם נמצאים במגעים ומקדמים את כל מה שניתן, ללא קשר לדיונים הפומביים בבית הדין. עו"ד עודד סבוראי, סנגורו של בוכריס, הכריז בבית הדין כי "בתיק הזה אנחנו כופרים בצורה מוחלטת. בשלב הזה נבקש שלא לפרט יותר מעבר לזה". נשיאת בית הדין, השופטת אורלי מרקמן, אמרה כי "ההגנה הבהירה שמדובר בתיק כפירה מוחלט ובשלב זה הליך הגישור צפוי להתקיים במהלך חודש נובמבר. הרכב בית הדין, ככל שיידרש לקיים הליך של שמיעת ראיות, הרי שהליך זה יכול להתקיים בחודש דצמבר".

כזכור, לפני כחודשיים, הוגש נגד בוכריס, כתב אישום חמור, בו הוא מואשם בביצוע עבירות מין בשתיים מפקודותיו, בזמן שהיה מח"ט גולני. הקצין הבכיר לשעבר, היה אמור להתמנות לראש חטיבת המבצעים, אך מרגע שהתפוצצה הפרשה הקפיא הרמטכ"ל את המינוי עד לביטולו הסופי.