פרסום ראשון: מנכ"לית חדשה למועצה אזורית גוש עציון

אחרי סערת דוידי פרל, בחירתו של ראש המועצה החדש שלמה נאמן מגיע גם מינוי ראשון ומשמעותי למועצה האזורית גוש עציון: מנכ"לית המנהל הקהילתי בגילה, יפה שטרית

חדשות כיפה 23/04/17 17:43 כז בניסן התשעז

פרסום ראשון: מנכ"לית חדשה למועצה אזורית גוש עציון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאחר הניצחון הבלתי צפוי בבחירות לראשות מועצת גוש עציון,שלמה נאמן ממשיך להפתיע והפעם במינוי מנכ״ל חדש למועצה: נאמן, המזוהה עם הקו התורני בגוש, החליט למנות לתפקיד מנכ״לית את יפה שטרית, מהיישוב הלא דתי הר גילה.

שטרית (58) מתגוררת בהר גילה ושימשה משנת 1992 בתפקידי ניהול שונים כמנהלנית וכסמנכ"לית כ"א וכספים במנהל הקהילתי של גילה, עד למינויה כמנכ"לית בשנת 2009. המנהל הקהילתי אחראי על  למעלה מ-30,000 תושבים והיא בעלת ניסיון עשיר בתחום המוניציפאלי. שטרית בעלת תואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני בניהול מלכ"רים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. 

מינויה של שטרית אושר בסוף השבוע בועדה למינוי מנכ"ל המועצה ותכנס לתפקידה בעוד מספר שבועות באופן רשמי לאחר אישור מליאת מועצת גוש עציון.  שטרית תחליף את המנכ"ל, רועי וולר המכהן בתפקיד מאז 2012.

לפני כחודשיים גבר שלמה נאמן על מתחריו במרוץ למועצת גוש עציון לאחר שזכה לקולם של 47%  מהמצביעים. משה סוויל קיבל 36.6% ויצחק ברניקר 16.5%. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן