תמיד יכול להיות הרבה יותר גרוע

בטור אישי, מספרת תהילה מגן על הדרך שלהם להגיע למשפחה. מהגילוי הראשוני על בעיות הפוריות ועד ההחלטה והאימוץ עצמו של הילדים

חדשות כיפה תהילה מגן 18/01/17 12:03 כ בטבת התשעז

תמיד יכול להיות הרבה יותר גרוע

מסתבר שגם כשהמצב רע, הוא יכול להיות הרבה יותר רע. אסף מאמין שבחיים פשוט צריך להיות יהודי טוב- מצוות, חסד, תפילות. אסף לא מאמין בסגולות ולכן דחינו בנחמדות כל הצעת סגולה משונה יותר או משונה פחות שהציעו לנו כדי לזכות בפרי בטן.

כשאסף נכנס לחדר טיפול נמרץ עם קמיע מנחושת , שרשרת וספרון בלוי הבנתי שהמצב נהיה גרוע ממש.

כשאחותי התפנתה מהשגרה העמוסה שלה והגיעה מביתה באילת באוטובוסים, קיבלתי עוד הוכחה לכך שהמצב רע מאוד.

ליבי אחותי סיפרה לי על התפילות המיוחדות שארגנו לרפואתי אצלם וגם בחברון. אסף קיבל הודעות מחברים על תפילות ומעשי צדקה של משפחה.

דמיינתי איך נדלקת נורה ועוד נורה על המפה, תפילה ועוד תפילה. הבטחתי לעצמי לא להתעלם יותר מ''נא להתפלל לרפואת...'' גם אם אינני מכירה את החולה. לא יודעת איך זה בדיוק פועל בשמיים אבל לי זה נתן כוחות אדירים . בשלב מסוים אמרו לי להתחיל לצום ולאסף אמרו לקרוא להוריי. רק אחר כך הבנו שהתוכנית הייתה לעשות גרידה מתוך החשש שהיריון מחמיר את המצב. מזל שהיה רופא שהתעקש לעשות אולטרסאונד לפני הגרידה הגורלית כי במצב בו הדם כה מדולל, לא רק העובר היה יוצא אלא גם הרחם.

אין דופק. זהו, העובר שלנו פשוט וויתר והפסיק לחיות . מצבי נהיה קשה מאוד, החומר האלים שהוזרק לי לא הצליח לפרוץ את הקריש שסתם את הלב. הוא גרם לגופי להתנפח ולהכחיל מדימומים פנימיים. אבל היו חייבים להמשיך אתו.

מצב קריטי. CT בהול. פרק תהילים שזכרתי , קריאת שמע. פניתי לה' בדרך הכי אישית שלי ואמרתי שאם אני יוצאת מזה , אשתדל לא לדבר לשון הרע יותר. הבדיקה ערכה נצח. הרופא מהצד השני של המסך יצא אלינו, ניסיתי למצוא רמז או כיוון בהבעות פניו. הוא לחץ לאסף יד ואמר בהתרגשות שלא הצליח להסתיר ''הקריש נפרץ, הדם זורם''. וזה בדיוק הקו שחילק את החיים ללפני ואחרי.

הסוף וההתחלה בערבוביה מטורפת.

מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך.

לכל הטורים של תהילה לחצו כאן